Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Απορίες

-Γιάννη;
-Μμμμμμμμμ..
-Κοιμάσαι;
-Μμμμμμμμμ..
-Μήπως σε ξύπνησα;  
-Μμμμμμμμμ..
-Συγνώμη, ρε μωρό μου, αλλά πρέπει να σου πω κάτι πολύ σημαντικό!
-Μμμμμμμμμ..
-Ο Κώστας μου είπε ότι θέλει να μεταναστεύσει στην Αυστραλία!
-Σιγά, και πέρυσι τα ίδια έλεγε..
-Να σου πω κάτι; Κι εγώ θα ήθελα.
-Θα ήθελες να μεταναστεύσει ο Κώστας στην Αυστραλία;
-Θα ήθελα να μεταναστεύσω εγώ στην Αυστραλία! 
-Μαζί με τον Κώστα; 
-Μαζί σου, μωρό μου! Και θα πηγαίνουμε τα παιδάκια μας να βλέπουν τα καγκουρό! 
-Με τον Κώστα συζητούσες αυτές τις μαλακίες; 
-Όχι! Αυτός, λέει, αν πάει να ζήσει στην Αυστραλία, δεν θα κάνει παιδιά γιατί έχει πολλούς παιδεραστές εκεί!
-Δίκιο έχει. Εσύ δεν φοβάσαι μήπως κάνας παιδεραστής κουτουπώσει τα παιδάκια μας;
-Οι παιδεραστές στην Αυστραλία πάνε και βλέπουνε τα καγκουρό; 
-Φυσικά, αφού εκεί έχει πολλά παιδάκια!
-Αχ! Τότε να μην πάμε στην Αυστραλία! 
-Μμμμμμμμμμ.. 
-Να πάμε στην Ιταλία! Δεν έχει παιδεραστές στην Ιταλία! Ε μωρό μου;
-Έχει τον Μπερλουσκόνι. Το ίδιο είναι.
-Και αυτός ο Μπερλουσκόνι θα βιάσει τα παιδάκια μας; 
-Ναι. Και τα καγκουρό μη σου πω. 
-Έχει και στην Ιταλία καγκουρό; 
-Ναι, πήγαν μετανάστες. 
-Ρε Γιάννη, νομίζω ότι με δουλεύεις τόση ώρα..
-Δεν σε δουλεύω, μωρό μου. Απλώς νυστάζω.
-Γιάννη, δεν μου αρέσεις όταν νυστάζεις!
-Και γιατί δεν μ' αφήνεις να κοιμηθώ τότε;
-Ωραία, θα σου πω κάτι τελευταίο και μετά θα σ' αφήσω να κοιμηθείς.
-Μμμμμμμμμμ..
-Άκουσα σήμερα στις ειδήσεις ότι τέσσερις τύποι με μαύρα έσπασαν στο ξύλο έναν ξένο που πουλούσε δαχτυλίδια.
-Κάθε μέρα συμβαίνουν αυτά, ρε Μαρία.
-Πολύ στεναχωρήθηκα.. 
-Να μην στεναχωριέσαι, μωρό μου. 
-Αυτός ο ξένος πήγε στο νοσοκομείο μετά. Τον χτύπησαν πολύ! Τον έδειξαν στις ειδήσεις με τα αίματα! 
-Να μην βλέπεις ειδήσεις, δεν σου κάνουν καλό. 
-Αυτοί οι τέσσερις θα τιμωρηθούν; 
-Σίγουρα. Δεν βλέπεις; Έχουν γεμίσει οι φυλακές από δαύτους..
-Γιάννη, πάλι με δουλεύεις!
-Και τι να κάνω, ρε μωρό μου! Δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούν ελεύθεροι όσοι θα έπρεπε να είναι φυλακή; 
-Και γιατί γίνεται αυτό; 
-Γιατί είμαστε μαλάκες και αντί να σηκωθούμε να φύγουμε καθόμαστε εδώ και τους κοιτάμε!
-Δηλαδή θέλεις κι εσύ να φύγουμε, μωρό μου; 
-Αν μ' αφήσεις να κοιμηθώ, μπορεί και να φύγουμε. 
-Ακόμα νυστάζεις; 
-Μμμμμμμμμμμμ..
-Γιάννη; 
-Ναι, μωρό μου..
-Αφού στο τέλος-τέλος όλοι θα μπούμε κάτω απ' το χώμα και θα μας τρώνε τα σκουλήκια, γιατί γινόμαστε μαλάκες και ρατσιστές και μισούμε τόσο πολύ ο ένας τον άλλον, αντί να αγαπιόμαστε και να βοηθάμε όσο περισσότερο μπορούμε αυτούς που έχουν ανάγκη; 
-...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου