Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Και χίλια περιστέρια να χέζουνε τη πόλη

Όποιος έχει περάσει το τελευταίο -μεγάλο, πολύ μεγάλο- διάστημα από την κεντρική πλατεία της Λάρισας, θα έχει διαπιστώσει πως, εξαιτίας των περιστεριών που κουτσουλάν το τόπο, το μέρος βρωμοκοπάει - εγώ περνάω καθημερινά και η μπόχα δεν αντέχεται. Προχθές, περπατώντας στην κεντρική πλατεία, γύρισα και είπα στη φίλη μου: <<Υποτίθεται πως η Χρυσή Αυγή θα έβγαινε για να ξεβρομίσει ο τόπος>>. Η φίλη μου με κοίταξε με φανερή δυσπιστία. Ύστερα κατάλαβε πως αστειευόμουν και μου χαμογέλασε: <<Αλίμονο!>>. Μετά απ' αυτό το καταπληκτικό διάλογο φύγαμε γιατί τα περιστέρια κάνανε πάρτυ πάνω στα δέντρα κι έχεζαν σαν τρελά - άρχισα εγώ να τρέχω πρώτος για να μη φάω καμιά κουτσουλιά στα μαλλιά, η φίλη μου που είναι φαλακρή πήγαινε με το πάσο της.


Είναι προφανές πως η Χρυσή Αυγή δεν τηρεί τις προεκλογικές της δεσμεύσεις - να γιατί δεν την εμπιστεύομαι (χαχαχαχαχαχαχα!). Διαφορετικά θα είχε σχηματιστεί ένα τάγμα εφόδου από Χρυσαυγίτες προκειμένου να εξοντωθούν τα θρασύτατα πτηνά που βρομίζουν την πεντακάθαρη πόλη της Λάρισας. 


Τέλος πάντων, υπάρχει μια λογική εξήγηση που τα περιστέρια έχουν καταχέσει τη Λάρισα. 



Τα περιστέρια έχουν πάρει χαμπάρι πως οι Λαρισαίοι είναι ένα μάτσο αμόρφωτοι ραγιάδες που μια ζωή ψηφίζουν κλέφτες -και το μόνο που τους προβληματίζει είναι αν θα βρουν τραπέζι στα Mikel ή αν θα κερδίσει η ΑΕΛΑΡΑ τους- οπότε τους χέζουν αβέρτα.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου